2012. november 3., szombat

Karácsonyi Szerelmes SMS-ek

Mielőtt lefekszel, tárd ki az ablakod, leküldtem hozzád az angyalom. Egy pillanatra kérlek figyelj rá, mert a nevemben KELLEMES ÜNNEPEKET és BOLDOG ÚJ ÉVET kíván!!!

Fú a szellő, hull a hó, a karácsony nagyon jó, te velem, és én veled: foghatom a két kezed! Nem kell nekem ajándék - csak a kezem szorítsd még! 
 
Hull a hó a háztetőre, fenyőt vágtunk az erdőbe', a fát otthon díszítettük, ajándékokkal beleptük, mákos bejgli az asztalon, már csak te hiányzol nagyon...

Elküldenéd a fényképedet?
Megmutatom az angyalkának, mit kérek. Boldog karácsonyt!

Kis karácsony, nagy szeretet, a fa mellett itt a helyed, várlak holnap, gyere nyomban, kicsi szívem érted dobban!

Van nekem egy kicsi fácskám, rajta pár gömb lézeng árván, ha itt lennél, fényre gyúlna, a zsebkendőm földre hullna...

Küldtem hozzád egy angyalt, hogy vigyázzon rád, de az angyal visszajött, mert azt mondta,hogy angyalok nem vigyázhatnak angyalokra.


Ölelésből és mézből sohasem elég – gondolkozott micimackó. Karácsonykor pedig mindkettőből duplán jár. Boldog Karácsonyt!

Nem kell nekem se dísz, se fény, nem kell ajándék sem, annyit kérek csak most tőled, hogy szeress egészen! 
 
Karácsonyra, kedvesem, átnyújtom a két kezem, küldi őket szeretet, fogadd el két kezemet!
Van, aki ajándékra vágyik, van aki csak rád, van akinek csillogás kell, van aki akkor is szeret, ha üres a fád... 
 
Fehér karácsonyról álmodtam, de gondolkodtam, s hamar váltottam: mit nekem kék, lila, fehér! A lényeg az, hogy velem legyél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése